Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Γειά σας, είμαι η Sophie. Είμαι καινούρια στη μπλογκογειτονιά και ομολογώ πως μου αρέσει πολύ!!. Παρακολουθώ αρκετό καιρό τα μπλογκ σας και τα βρίσκω υπέροχα και πολύ δημιουργικά. Πολλές φορές έγραψα και σχόλια σαν ''ανώνυμη'' και ''άστεγη'' Sophie (ναι εγώ ήμουν) χα χα αλλά τώρα έχω και εγώ ένα μπλογκοσπιτάκι να σας υποδέχομαι και να τα λέμε. Αυτό το μπλογκ δημιουργήθηκε για να μπορώ να μοιράζομαι μαζί σας  όλα αυτά που μου προσφέρουν τη χαρά της δημιουργίας. Ελπίζω να σας αρέσουν και θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σας.
Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση και πρέπει να σας πω πως είμαι και λίγο άσχετη με την τεχνολογία  αλλά ευτυχώς βοηθάει η φίλη μου Marie και ο Κωνσταντίνος τους ευχαριστώ ιδιαίτερα.
Για αρχή θα σας δείξω καρτούλες και σε επόμενες αναρτήσεις θα ακολουθήσουν  κοσμήματα ,  κεντήματα, πλεκτά με το βελονάκι και πολλές άλλες δημιουργίες. Εύχομαι να σας αρέσουν.
Φιλιά και καλώς σας βρήκα!!!!!

13 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες φιλενάδα!!! Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο και καλές δημιουργίες.Όμορφες οι καρτούλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sophie, καλώς ήρθες!!! Αν κρίνω απ'τις καρτούλες σου κάνεις πολύ καλή δουλειά και θα τα λέμε οπωσδήποτε.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς μας ήρθες στην μεγάλη μας μπλογκοπαρέα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oooh such pretty cards! I love them all!!!

    Hugs,
    Elise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως την καινουργια μας καλως την ελα απο το σπιτι μ να σε κερασω γλυκο και καλες κουβεντες θελει υπομονη και αγαπη το σπιτακι σ φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλενάδα πέρασα να ξαναθαυμάσω τις τόσο όμορφες κάρτες σου και να σου ευχηθώ καλό Σ/Κ! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες!!
    Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!Περιμένω και τα κοσμήματα!:))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς όρισες Σόφη!!! Οι καρτούλες σου είναι τόοοσο όμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλοτάξιδο το μπλογκ σου Σοφάκι...
    καταπληκτικές οι καρτούλες σου,φαντάζομαι και τα υπόλοιπα που θα μας δείξεις...
    καλώς όρισες στη γειτονιά μας...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kalws hrthes sth geitonia kai kalh synexeia!Xronia Polla gia th giorth sou!O,ti epithimeis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια Sophie, ευχαριστώ για την επίσκεψη του blog. Δεν θα μπορούσα να σου διαβάσει, ως μεταφραστής μου δεν λειτούργησε, αλλά μπορείτε να προσθέσετε ένα στο ιστολόγιό σας. Μου αρέσει το έργο σας, αγαπώ τις τέχνες, αλλά δεν έχω εργαστεί διάλυση βιβλίο ή καρτ-ποστάλ, όπως όμορφες δημιουργίες σας. Μου άρεσε, ειδικά κοσμήματα. Αυτές οι οθόνες ή τα σκουλαρίκια που έχετε προσθέσει τα κουμπιά είναι αρκετά καλό, πρωτότυπο! Σας προσκαλώ σε άλλες τέχνες blog μου, πολύ δουλειά www.elartederosia.blogspot.com εγχειρίδια Alli, αν επισκεφτείτε το αρχείο, μπορείτε να δείτε τα πάντα λίγο. REsibe ένα θερμό χαιρετισμό από Portorico, ένα νησί στην Καραϊβική. Η χώρα σας είναι πανέμορφη, Rose Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!