Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΠΛΕΚΤΟ ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΑΣΟΡΤΙ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ

         
Καλημέρα σε όλη τη μπλογκογειτονιά!!!!
Να ευχηθώ χρόνια πολλά στους σημερινούς εορτάζοντες στον Αντρέα και στην Αντριάνα!!!!
Πριν από λίγες ημέρες η αγαπητή φίλη Σοφία (Pyroessa Handmade) βλέποντας τα πλεκτά κολιεδάκια, μου πρότεινε να φτιάξω και ένα με αλυσίδα και είπα να μην της χαλάσω το χατήρι.Μαζί με το κολιέ έφτιαξα και σκουλαρίκια και σας τα παρουσιάζω.Ελπίζω να σας αρέσουν,περιμένω να διαβάσω τη γνώμη σας!!!Φιλάκια και καλή σας μέρα όπου κι αν βρίσκεστε!!!! 





22 σχόλια:

  1. Τι θαύματα έκανες πάλι!!! Μπράβο ρε φιλενάδα χρυσοχέρα με τα ωραία σου!!! Πολύ καλό ταίριασμα η αλυσίδα με το πλεκτό! Το σετάκι αυτό το βρίσκω πολύ νεανικό και μοντέρνο, τελευταία λέξη της μόδας. "Το'χεις" τέρμα και τελείωσε!! Πολλά φιλάκια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα κοσμηματάκια σου Σόφη μου! Πολύ καλόγουστα! Μπράβο! Και τα αρχικά(τα πλεκτά), αλλά και αυτά είναι εξαιρετικά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα κοσμήματα σου έχουν μια φινέτσα!! Σε περιμένω από το σπιτάκι μου για το βραβειακι σου φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ!!!!!! ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΜΑΡΙ!!!!ΤΟ ΕΧΕΙΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σουπερ ιδεα!!!!εγινε παρα πολυ ομορφο!!!φινετσατο και πρωτοτυπο!!!!!νασαι καλα και πολλα φιλια misirlou kai maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι όμορφα που τα ταίριαξες!!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΟ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΕΤΑΚΙ ΑΝ ΤΟ ΧΕΙΣ ΛΕΕΙΙΙΙ!!!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικα!!!!!! Μου αρεσουν πολυ!!
    Με γουστο και πολυ φινετσα!!!Μπραβο Σοφια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανεμορφα!!και τα δυο!!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άλλη μια όμορφη και φινετσάτη δημιουργία, Σόφη μου. Και η αλυσίδα του πάει πολύ
    Πολλά φιλιά και Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με μπερδεύουν τα σχόλια που είναι πάνω και πήγα να σου γράψω σχόλιο στην ανάρτηση με το σεμέν χαχα

    Φυσικά είναι πανέμορφο ταίριαξε τέλεια η αλυσίδα και είναι ένα πραγματικά μοναδικό χειροποιήτο κομμάτι! (όλα μαζί τα είπα από τον ενθουσιασμό μου χαχα)
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Σοφάκι μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά είναι σκουλαρίκια!!!
    Μπράβο σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφες δημιουργίες είναι αυτες?!!!
    Καταπληκτική δουλειά! Μου αρέσει ο συνδυασμός ασπρο-μαυρο λουλουδάκι και η αλυσίδα!
    Η pyroessa handmade κατι ξέρει....
    Ωραίο το μπλογκοσπιτάκι σου! Εμπνευσμένο... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sophie μου το κατεχεις το αντικειμενο 100%,σε ευχαριστω που ειδες και σχολιασες και τη δικη μου ταπεινη προσπαθεια....εγω παλι δεν το'χω και πολυ.....ειναι τοσο εντυπωσιακα τα κολιεδακια σου,τα φορουσα ολα ανετα!!!!μπραβο σου γιατι ειναι και κατι που δν εχω ξαναδει ιδιο...πρωτοτυπο!φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφία μου καλησπέρα και καλώς σε βρήκα.Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και πλεκτά κοσμήματα. Πολύ πρωτότυπο και εντυπωσιακό.Θα σε βάλω στα αγαπημένα μου.Πολύ ωραίο το μπλογκοσπιτάκι σου.Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σοφία είναι πανέμορφα μου αρέσουν πολύ!Ο συνδυασμός που έκανες ειναι τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλήμέρα ΣΟΦΑΚΙ...ήρθα να ανταποδώσω την επίσκεψη σου και βλέπω ότι έχουμε λίγο πολύ τα ίδια ενδιαφέροντα μόνο που εγώ τα πλεκτα και τις κατασκευές τα έχω ψιλοπαρατήσει λόγο προβληματος.. στα χέρια...όμως το γράψιμο στο υπολογιστή...ε;;; τώρα και λίγο καιρό που το έμαθα ποιός με σταματάει..χα.χα.. θα το λέμε σίγουρα...φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και ο συνδυασμός σου ευφάνταστος τέλειος!!!Μου άρεσε όμως και το σεμέν και αυτό τέλειο!!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. °º❤♫ Olá, amiga!
    °º✿
    º° ✿♥
    ❤ Bom fim de semana!
    °º❤ Beijinhos do Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!