Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΝΤΙΒΑΝΙ-ΚΡΕΒΑΤΙ



Καλημέρα φιλαράκια μου!!!Σήμερα θα σας δείξω κάτι που βρήκα σε ένα πολύ παλιό περιοδικό το ''Εκείνη και σεις'' και θεώρησα πως θα ήταν χρήσιμο γι'αυτούς που μαστορεύουν ή γι'αυτούς που θέλουν σιγά σιγά να αρχίσουν να φτιάχνουν πράγματα με τα χέρια τους!!!Είναι ένα ντιβάνι- κρεβάτι αρκετά εύκολο.Μπορείτε επίσης να το βάλετε και στην βεράντα σας και να το ντύσετε με όμορφες μαξιλάρες!!!Φαντασία να υπάρχει και όλα γίνονται!!! Άν υπάρξει ενδιαφέρον από την πλευρά σας θα ψάξω και θα βρω πολλά τέτοια όμορφα πραγματάκια!!!
Στις εποχές που ζούμε πρέπει να αρχίσουμε σιγά σιγά να παράγουμε μόνοι μας ό,τι μπορούμε και ό,τι μας είναι χρήσιμο.Πολύ καλές πηγές είναι παλιά περιοδικά,βιβλία και φυσικά άνθρωποι που κατέχουν αυτές τις τέχνες.Ας τους ρωτήσουμε, μόνο κερδισμένοι θα βγούμε!!!
Αυτά για σήμερα φιλάκια και να είστε πάντα χαμογελαστοί και αισιόδοξοι!!!










16 σχόλια:

  1. Τι μου θύμισες! Η μαμά μου έπαιρνε το περιοδικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου που τα κράτησες! Είχα πάρα πολλά παλιά τεύχη κρατημένα και "χάθηκαν" σε μια μετακόμιση. Είχε πολλές και ωραίες ιδέες. Μακάρι να μας δείξεις και άλλα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Σοφακι..πολυ ομορφη ιδεα..αυτα τα περιοδικα τελικα ειναι πολυ χρησιμα..καλη συνεχεια..να σαι καλα..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tα παλιά περιοδικά είχαν πολλές ιδέες για κατασκευές! Έχω κι εγώ αρκετά περιοδικά αυτού του είδους και τα φυλάω ως κόρην οφθαλμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο!!!Είναι τόσο χρήσιμες αυτές οι κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία περιοδικά.Έχω κι εγώ πολλά. Στην επόχη μου ήταν μανία.Τώρα ...δεν ξέρω...Καλό απόγευμα,Sophie...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!! ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα παλιά περιοδικά ήταν θησαυρος!!!
    Δυστυχώς έχω κρατήσει μόνο μαγειρικά, που τα φυλάω ευλαβικά τόσα χρόνια!
    Και βέβαια περιμένουμε να μας δείξεις κι άλλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφάκι αν και δεν τα καταφέρνω με τα μαστορέματα ωστόσο η ανάρτηση με ενθουσίασε!!!!Φυσικά και αν έχεις κι άλλα θέλουμε να μας τα δείξεις!!! Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την πρωτη δεκαετια που κυκλοφορουσε το περιοδικο ειχε παρα πολλες ιδεες για κατασκευες, που μπορουσαν να φτιαχτουν πολυ ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βγαλμένη απ' τα παλιά αυτή η ανάρτηση!! Πολύ μου άρεσε!! Θα περιμένω και τις επόμενες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ και μένα το έπαιρνε το περιοδικό η μαμά μου και τα θυμάμαι στοίβες ολόκληρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε Σοφάκι! Νόμιζα ότι μπήκα αλλού! χα χα! Με γειες!!! Μ'αρέσει η νέα σου στήλη τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα! Αναμένουμε τη συνέχεια.. Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που και που, το έπαιρνα κι' εγώ... τώρα παίρνω τα μαστορέματα!!!!!
    Μ' αρέσουν πολύ οι κατασκευές αλλά για τόσο μεγάλες, πρέπει νάχεις και χώρο και πολλά εργαλεία....
    Ευχαριστούμε
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφάκι μου, πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου! Μπράβο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτά τα παλιά περιοδικά τελικά περιέχουν θησαυρούς μέσα!!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!