Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Τραπεζομάντηλο ''Καλλιπάτειρα''

Καλημέρα σε όλους!!!
Σήμερα θα σας δείξω ένα τραπεζομάντηλο που αποτελείται από έναν φαρδύ πλεκτό αντραντέ σε σχήμα κορνίζας  και ασορτί δαντέλα στο τελείωμα!!
Τον αντραντέ πλαισιώνει ένα αζούρ δυο εκατοστών σε χιαστή σχήμα!!!
Είναι ένα τραπεζομάντιλο που μπορεί να στρωθεί άνετα, και να υποδεχτεί τους καλεσμένους σας σε γεύμα ή σε δείπνο!!Απαιτεί αρκετή δουλειά αλλά αξίζει τον κόπο γιατί το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει!!
Ελπίζω να σας αρέσει!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!!!









46 σχόλια:

  1. Υγεία να έχουνε τα χρυσά σου τα χεράκια που φτιάχνουν τέτοια αριστουργήματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ-πολύ όμορφο Σοφία μου!....
    Αριστούργημα το τραπεζομάντηλό σου!!!
    Παλαιότερα έπλεκα κι`εγώ πολύ....τώρα δεν προλαβαίνω... Να το στρώνεις και να το χαίρεσαι!....Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα λόγια είναι περιττά.Είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!
    ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ!!!!
    ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΑΑΑΑΑ!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Σοφία μου! Τι όμορφα που είναι τα κοφτά-πλεχτά τραπεζομάντηλα......Ανεκτίμητης αξίας! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία,είδα τις υπέροχες δημιουργίες σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο Σοφάκι μου! Άλλο ένα αριστούργημα, μπράβο σου! Φιλάκια και... τι λες να "ανεβοκατεύουμε" αύριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και δεν ''ανεβοκατεβαίνουμε''Μαρία μου;Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφη μου καλημερα,χαρας το κουραγιο σου!!!!Μasterpiece!!!!!Απο χερια πως πας?Γιατι εγω απ'το βελονακι εχω τρελλανει το δεξι μου χερι στις τενοντιτιδες αλλα επειδη μ'αρεσει πολυ δεν τ'αφηνω.Παντως ειναι χαρμα οφθαλμων,μπραβο Σοφη!!!!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία μου που τα φυλάς όλα αυτά τα υπέροχα αριστουργήματα που φτιάχνουν τα χεράκια σου?
    Το ένα πιο όμορφο από το άλλο είναι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hi Sophie, When I look your blog, I feel I am in a flower garden..:)) I like all your handmades so much. And your blog design and all graphics and pictures are so cute. You have a really pretty and nice blog..
    Best best wishes..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας αρέσει!!!!! Πολύ μας αρέσει!!!
    Πάλι υπέροχα πράγματα μας δείχνεις!!! Θα στο "κλέψω" το σχέδιο, οk?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφο!!!Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλειο!τέλειο!δεν σε ξέχασα,απλά μου έπεσαν δουλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Olá Sophie
    Que trabalho maravilhoso, fiquei encantada com a sua toalha, que perfeição!!!Adorei, é uma pessoa muito talentosa, sabe fazer muita coisa e tudo lindo e perfeito!! Parabéns!!
    Bjs e uma boa quinta-feira
    Dulcineia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο κομμάτι, το λάτρεψα αν και έχω κι εγώ τέτοια από τη γιαγιά και τη μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hello Sophie
    I say that you make every all beautiful works.
    Kiss Kiss
    Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια στα χερακια σου!!!Ειναι πανεμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα στο blog σου με τις υπέροχες δημιουργίες. Το τραπεζομάντιλο είναι φανταστικό, αλλά και τα κοσμήματα που είδα είναι πολύ όμορφα.
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστούργημα όπως κάθε χειροποίητο εργοχειρο!!! Κάνε μας και κανένα μάθημα για το αζούρ...Πολύ θέλω να μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σόφη μου τέλειο!!!Χρυσοχέρα είσαι μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα.Κάθε φορά που νομίζω πως έχω δεί το ΚΟΜΜΑΤΙ βάζεις ένα άλλο ακόμη καλύτερο!!!!!!!!!!!Πραγματικά Σοφία μου δεν έχω λόγια. Αριστούργημα!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σόφη μου, είναι εξαιρετικό!!! Χίλια μπράβο!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ❤♡ Olá!
    Que toalha maravilhosa!!!
    Excelente trabalho!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    •.¸¸✿⊱╮¸¸.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο φιλενάδα! Πολύ όμορφο!Όταν θα έρθω για καφέ αυτό να έχεις στρωμένο....Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hi Sophie... I am a new follower for you as well! Your blog is amazing!!! Thanks for the sweet comment on my... but your is far more beautiful.. Your work is gorgeous, so elegant. I love it!
    Will come back soon!
    Hugs!Shari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello Sophie

    Many thanks for your comments about my last post and also following my blog. I am your newest follower at this moment.
    The crochet work on your table cloth is incredible. It must have taken you a long long time to do.

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρωτάς αν μου αρέσει???Με ξετρέλανε!!Εργο τέχνης!!!Φανταστικό !!Σαν νυφούλα!!!Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!Και το αζούρ φαρδύ και επιβλητικό!!!Καλό ΣΚ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι καταπληκτικό, υπέροχο!!!!!
    Πώς έραψες, Σόφη μου, τη ύφασμα στην πλεκτή δαντέλα; Έχω δυο δαντέλες της πεθεράς μου σε σχήμα κορνίζας, μια πιο μεγάλη και μια πιο μικρή, για τραπεζομάντιλο και δεν ξέρω πώς να τις ενώσω με το λινό! Είναι πολύ δύσκολο;
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. waouh quel travail, c' est splendide. j' adore.
    tres bon week end sophie et merci pour tes visites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σου Sophie!!! Εγώ δεν ξέρω απο βελονάκι. Το μόνο που ξέρω είναι οτι μου αρέσουν πολύ τα χειροποίητα τραπεζομάντηλα και σεμεδάκια και ιδιαίτερα στο λευκό χρώμα!!! Εσύ απ οτι φαίνεται φτιάχνεις αριστουργήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ!Σοφία μου!Ζηλεύω τα χεράκια σου!
    πώς τα φτιάχνεις όλα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Thank you for stopping by and following my blog. I can see very beautiful table cloths with drawn thread work and crochet.Congrats..
    Keep in touch
    Monica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Grazie ,Sophie's per il tuo bellissimo commento ,mi ha fatto piacere ,ho visto le tue creazioni ,e sei davvero brava e con piacere divento anc'io una tua follower ti abbraccio ,Grazia !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ ομορφο!Μπραβο σου!

    χαιρετισματα απο την γερμανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. λοιπον ,λοιπόν!!! υπέροχα ασπροκεντήματα που μόνο με υπομονή και μεράκι γίνονται, όμορφη δουλειά και όμορφα παρουσιασμένη ,φινετσάτο το blog σου και ευκολοπερπάτητο(αυτήν τη λέξη να μη την διαβάσει φιλόλογος θα μέ κράξει..) τώρα,θέλω να σου χαρίσω κάτιγια την πρώτη μου επισκεψη αλλά δέν ξέρω πώς ,αν θα τό αναρτήσω στό δικό μου εσύ μπορείς να το πάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΕΛΕΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΩΤΗΠΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΤΡΑΝΤΕ.ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σου χρυσοχέρα.!!!!Τι έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου.!!!!! Τι απίστευτη υπομονή που έχεις .Χίλια μπράβο.!!!! Πολλά φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ένα τραπεζομάντιλο, που φέρνει την αύρα της αρχοντιάς, της φινέτσας και της αρμονίας. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχο πραγματικά !!!! Αρχοντικό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!