Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Κολιέ σε μπεζ και καφέ χρώμα











16 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα!κόλλησα στο κουμπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. These are amazing and so beautiful! I haven't seen jewelry quite like this - love it :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ εντυπωσιακά και πρωτότυπα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα γλυκό μου Σοφάκι!πολύ χάρηκα που σε ξαναβρήκα μετά τις περιπέτειές μου που είχα με τη μαμά μου!..έχεις σήμερα εξαιρετικά διαφορετικές εμφανίσεις στην πλεξούδα-κολιέ και εντυπωσιάστηκα με τους τρόπους που βρήκες να την μεταμορφώσεις!μου άρεσε το πετράδι στην πρώτη γιατί είναι απίθανο το χρώμα του πετραδιού,αλλά και οι άλλες με τα δάκρυα λίαν πρωτότυπες που πάνε με άπειρα ρούχα και στύλ απο τη γκαρνταρόμπα του καλοκαιριού!μπράβο σου κοπέλα μου!χρόνια πολλά για τη μεγάλη γιορτή της Παναγίας αύριο!να περάσεις καλά φίλη μου!την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!υ.γ.χάρηκα που σου άρεσε το video με το βιολί!με τρελαίνει το κομμάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. These are sooooo BEAUTIFUL!!!!!! Love your designs!

    Big Hugs,
    Elise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Sofhie thanks for your comment on my blog!!
    Love your works so much, beautiful!!
    Many kisses and have a nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Your blog is really beautiful Sophie, and your creations are very original. Kisses !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dear Sophie!! We will follow you with pleasure...We have seen many Beautiful works... soon...Happy Sunday!!
    Carmela e Davide

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sophia,thank you for visiting and commenting on my blog. The braided necklaces you've made are so trendy and they look difficult to make.
    Have a great Sunday.
    Ana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dear Sophie, nice to meet you too. :)
    I love your creations. I will gladly follow you back!
    Hugs
    erba

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. beautiful work !Thank you for the visit :)
    saluti dall'Italia
    Maddy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Здравствуйте, дорогие Софи!
    Ожерелья великолепны и эффект, мне нравится!
    Красивая неделе моя дорогая!
    Поцелуи.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wspaniałe prace!!! Piękne!!! Jestem po uszy zachwycona!!!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!