Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Τραπεζοκαρέ ''Περσεφόνη''

Γειά σας φιλαράκια μου!!!
Σήμερα είμαι πολλή χαρούμενη γιατί κατάφερα να ανανεώσω το φόντο του μπλογκ μου με επιτυχία μετά από πολλές πολλές αποτυχημένες προσπάθειες χα χα χα!!!
Λοιπόν σήμερα θα σας δείξω ένα εργόχειρο που έφτιαξα και για το οποίο είμαι πολλή ευχαριστημένη γιατί μου πήρε αρκετό καιρό να το τελειώσω αλλά τελικά πιστεύω πως άξιζε τον κόπο,τι λέτε σας αρέσει;Φιλάκια και να είστε πάντα χαρούμενοι και χαμογελαστοί έστω και με πολύ μικρά πραγματάκια, άλλωστε μέσα σε αυτά κρύβετε η ευτυχία αρκεί να την ανακαλύψουμε!!!!











48 σχόλια:

  1. Το φόντο είναι τέλειο!!!!όσο για το τραπεζοκαρέ αριστούργημα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο το τραπεζοκαρέ και πολύ όμορφες οι πλεκτές γωνίες.
    Με γειά το φόντο αν μπορείς πές μου πως αλλάζεις φόντο και όσο και να έχω προσπαθήσει το φόντο μου μένει στα κλασικά του blogspot.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο και το τραπεζοκαρέ και η ανανέωσή σου χρυσοχέρα φιλενάδα!!! Πολλά φιλάκια! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το new look του blog σου, μου αρέσει πολύ!
    Το τραπεζοκαρέ αρχοντικό και πανέμορφο!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικη η ανανέωση!Το τραπεζοκαρέ απ'όποια γωνία και να το δείξεις είναι υπέροχο.Θαυμάζω την υπομονή σου για το μέτρημα κι οτι πρέπει να περάσει πολύς καιρός για να τελειώσεις ένα εργόχειρο.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΞΙΖΕ Ο ΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΣΤΟΛΙΔΙ!!!!
    Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΜΕ ΓΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ !!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quelle superbe nappe ! Elle est vraiment MAGNIFIQUE ! Félicitations !
    Bises et bon week-end.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια στα χέρια σου,Σοφία μου,έργο τέχνης έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ φρέσκια έγινε η σελίδα σου, Σόφη μου! Για το τραπεζοκαρέ δεν έχω λόγια... Υπέροχο...ουπς...μου ξέφυγε... χαχαχαχα... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία είσαι χρυσοχέρα!!!!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΖΟΥΡ ΑΠΙΘΑΝΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα. Πολύ ωραίο το φόντο του μπλοκ σου..αλλά και το τραπεζοκαρέ υπέροχο..κλασικό και όμορφο κομμάτι. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΦΟΒΕΡΟ!!! ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΤΙΠΟ ΜΕΓΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑνώνυμοςΜαΐου 19, 2012

    Πάρα πολύ ωραίο και το εργόχειρο σου αλλά και η ανανέωση του φόντου σου!!!
    Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία η ανανέωση!!!
    Το τραπεζοκαρέ είναι καταπληκτικό, οι γωνίες του πανέμορφες!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είπαμε είσαι άπαιχτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σοφάκι πάρα πολύ ωραίο!!!!!!! Μου δίνεις ιδέες. Στα κεντήματα και τα πλεκτά της μαμάς μου- δεν ζει πια- είχα βρει πολλές γωνιες πλεκτές. Θα γινοντουσαν ένα πολυ ωραίο τραπεζομάντηλο και θα ήταν δύο σε ένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι χρυσά χέρια είναι αυτά? πολύ όμορφο είναι! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ουάου! τέλεια εμφάνιση! Το καρέ τελειότερο όμως! Άλλαξα θέση τη μηχανή μου και ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙ! Φιλιά πολλά/.
    Χαιρετισμούς στο Γιώργο και το κοριτσάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακόμη ένα καταπληκτικό σου δημιούργημα! Φανταστική δουλειά μπράβο Σοφία!!Εγώ ούτε να το διανοηθώ μπορώ όχι να το κάνω κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςΜαΐου 19, 2012

    Υπέροχο!!Φαντάζομαι πόση υπομονή χρειάζεται!
    Μπράβο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλησπέρα...συμφωνώ με το σχολιάκι οτι στα μικρα κρυβεται η χαρα ...

    οσο για το φοντο μου αρεσει πολυ...

    θα μπορουσες παρακαλω να μου πεις και μενα πως το αλλαξες , διοτι και γω ηθελα να κανω μια αλλαγη αλλα δεν ηξερα πως

    το τραπεζομαντιλο ειναι ωραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ενα από τα ωραιότερα εργόχειρα που έχω δεί!!Με πολύ δουλειά , καλουδελεμένο και με διάφορες τεχνικές (κοφτό , πλεχτό με βελονάκι,αζούρ).Αριστούργημα , από αυτά που παραμένουν διαχρονικά!!Γειά στα χέρια σου !!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για τη Χρυσόσκονη και το δελφινάκι που με ρωτούν πως να αλλάξουν φόντο.Θα προσπαθήσω να σας το περιγράψω και αν δεν πετύχει στείλτε μου mail.Λοιπόν βήμα πρώτο διαλέγουμε το φόντο που θέλουμε για το μπλογκ μας αυτό από κάτω έχει ένα κωδικό.
    Βήμα δεύτερο,κάνουμε δεξί κλικ πάνω στον κωδικό και επιλογή όλων Ctrl + A και γίνεται μπλε το κουτάκι.
    Βήμα τρίτο πάνω στο μπλε κουτάκι κάνουμε δεξί κλικ και αντιγραφή.
    Μετά κάνουμε σμίκρυνση και πάμε εκεί που κάνουμε τις αναρτήσεις μας και πατάμε σχεδίαση.
    Βήμα τέταρτο.
    Πατάμε προσθήκη γκάτζετ και ανοίγει ένα παράθυρο αριστερά που έχει διάφορες κατηγορίες,εμείς κάνουμε κλικ εκεί που γράφει JAVA SCRIPT στον τίτλο δεν γράφουμε τίποτα, κάνουμε αριστερό κλικ στο περιεχόμενο και μετά δεξί κλικ και επικόλληση του κωδικού που αντιγράψαμε πριν και μετά αποθήκευση.Πατάμε προεπισκόπηση και βλέπουμε τι έχουμε κάνει αν μας αρέσει το κρατάμε, αν όχι κάνουμε την ίδια διαδικασία με άλλο φόντο.
    Εγώ μέχρι να βρω κάτι που να μου αρέσει το άλλαξα πάνω από τριάντα φορές χα χα χα !!!!Ελπίζω να βοήθησα το έγραψα όσο πιο αναλυτικά μπορούσα κορίτσια!!!
    Στη συνέχεια να σας ευχαριστήσω όλες για τα όμορφα σχόλιά σας, είναι αυτά που με ευχαριστούν και μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίσω!!
    Να είστε καλά και ο θεός να δίνει δύναμη και αισιοδοξία σε όλο το κόσμο!!!Φιλάκια σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Mα και σε ποιον δε θα άρεσε ένα τέτοιο εργόχειρο;;;!!!! Πολλά μπράβο σου αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΦΟΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σοφακι,τι να σου πω,το καρε αριστουργημα,εργο τεχνης κι επειδη ξερω το κοπο,σε συγχαιρω απεριοριστα!!!!!!!
    Υπεροχη η ανανεωση του φοντου,εγινε λαμπερο το blog σου!!!!
    Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το φόντο υπέροχο,το τραπεζοκαρέ άπαιχτο!Χαρά στην υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. °♪¸.♫♫♪
    Olá, amiga!

    Essa toalha de mesa é simplesmente uma obra de arte... parabéns!!!

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ❤♪¸.•°`♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σόφη μου...κομψοτέχνημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πόσο αρχοντικό!!!

    Εύγε Σόφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι ένα όνειρο το εργόχειρο! Είσαι απίστευτα χρυσοχέρα , με όλη τη σημασία της λέξης!Να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχο εργόχειρο!!!
    Καταλαβαίνω απόλυτα τον κόπο του...Είμαι και εγώ του εργόχειρου!!!
    Με γεια το καινούργιο φόντο! Πολύ ανοιξιάτικο και χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέτοια κομμάτια είναι ανεκτίμητα. Από πού ν'αρχίσω... πλεκτές γωνίες ζιγκ-ζαγκ, ατραντές, δαντέλα με τέλειες γωνίες, κοφτό κέντημα, μεγάλα αζούρ και όλα αυτά συνδυασμένα σε μια υπέροχη σύνθεση. ΜΠΡΑΒΟ για άλλη μια φορά.
    Καλά κάνεις και μας το χαρίζεις με πολλές φωτογραφίες, όσες και να δούμε δεν το χορταίνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σοφία μου, το κέντημα είναι εξαιρετικό.
    Γειά στα χέρια σου!

    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ωω, υπέροχη μοναδική δημιουργία!!!!!!
    Μα τι υπομονή είναι αυτή που έχεις?
    Πολλά συγχαρητήρια έκανες άψογη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το φόντο μου αρέσει πάρα πολύ!
    Το καρε εχει πολλήήήή δουλειά και πολλή υπομονή, σε θαυμάζω που τα διαθέτεις! Αξιζε όμως όλος ο κόπος γιατί έγινε πανέμορφο!
    Φιλιά Σοφακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. My dear friend Sophie, I think all of them are your handmades.. They are wonderful and I must say that you are very talent. Also I like your decoration style very much. All objects and flowers on the table with table runner seem so pretty and warm. And I must say that your blog's new view is so impressive I like it so much. I visited that blog layout site immediately. Thank you dear friend.
    Best best wishes..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφα όλα!Μου αρέσουν πολύ τα πλεκτά και πάντα 'ζηλεύω' όλες τις κοπέλες που μπορούν να παίρνουν στα χέρια τους μια κλωστίτσα και να δημιιουργούν τέχνη!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλημερα..τι ομορφιες ειναι αυτες..τι ομορφο αζουρι..τι ομορφες γωνιες..πανεμορφο..καλη βδομαδα..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hi Sophie! Your creations are absolutely GORGEOUS! Wowwwweee!

    Hugs,
    Elise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Απλά φανταστικό!! Τέλειο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το τραπεζοκαρέ σου είναι ενα αριστούργημα!!!Με γεια και η νέα εμφάνιση του blog σου, μου αρέσει πολύ!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΟΦΑΚΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ. ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑνώνυμοςΙουνίου 12, 2013

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!